8 Αυγ 2008

* Ξαπλωνω με κλειστα ματια μες τη θαλασσα και ξεχνιεμαι. βλεπω καθαρο γαλαζογκρι και προβληματιζομαι: Εχω ανοιχτα ματια ή κλειστα; Καταφερνω να κανω την κινηση ανοιγω τα ματια Ο ουρανος ειναι φωτεινος γαλαζιος και εγω ειχα κλειστα τα ματια ως τωρα * σε αυτη τη σταση η αναπνοη μου εχει τον ηχο του αερα * Φετος επιδιδομαι στο ακουνητο κολυμβητικο στυλ.. Νοιωθω το νερο αναμεσα στα δακτυλα μου μικρα μικρα ρευματακια Βαστω αγγαλια μισοξεφουσκωτο-μισοφουσκομενο ενα μπαλονι με βοηθα να μενω ακουνητη Νοιωθω τη δροσια με κρυα περιγραμματα να βαλω παλι μεσα το κεφαλι μου... * νυσταζω * καμμια φορα παω απο δω ως εκει.. * ενα πρασινο μαμουνακι στο χερι μου * Ενα παιδακι παει κι ερχεται εχει κατι ας πουμε περιεργο.. σερνει μια καψουλα χωροχρονου και μεσα ειναι ενας γοητευτικος ενηλικας που βαριεται το πολυ πηγαινελα.. * το παχουλο παιδακι με το ουρανιο τοξο φοραει και ενα χρυσο σταυρο τα βρισκω ολα πολυ ταιριαστα * Μου περνει αερας το μπαλονι μου ευτυχως δεν εχω κανενα μωρο να μου κλαιει και να απαιτει να τρεξω και να το φερω πισω και δεν αισθανομαι την αναγκη να το κυνηγησω... ας το χαρει και καποιος αλλος θαλασσινη κοινοχτημοσυνη οπως μοιραζομαστε τη θαλασσα ας μοιραστουμε και τα μπαλονια μας * Το 60-70% του νερου μου μεσα στη απειρη νερομαζα της θαλασσας επαναπρογραμματιζεται και ισως επαναπρογραμματιζει και το υπολοιπο 40-30% μου Δεν κανει ομως ντιλιτ στα υπαρχοντα και αυτο το βρισκω πολυ χαι τεκ Ισως μια αλλη θαλασσα να μπορει να κανει επιλεκτικο ντιλιτ και ο επαναπρογραματισμος να ειναι καθοριστικοτερος και πιο μακροχρονος * αγερωχοι χοντροι κοβουν βολτες * να τηλεφωνησω στο παιδι * χανω επεισοδια - ισως βεβαια να μην παιζονται για μενα * ο ηλιος καιει ή μπαινω ή φευγω διαλεξε μου λεω.. νυσταζω * χωνω τα ποδια μου στην αμμο υγρασια-θελω κιαλλη δροσερη υγρασια * Γυρισε και το αλλο παιδι απο την εκδρομη ξεκινησε για δυο μερες στο Ναυπλιο και γυρισε μετα απο μια βδομαδα απο Επιδαυρο Ηταν τραγανη η θαλασσα εκει; τη ρωταω -Δεν θα τολεγα μου λεει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...