7 Σεπ 2008

************************************************** Πόσο κοστίζει να παει ένας χοντροτυπος μέχρι τη Θεσσαλονίκη για να πει μερικές μαλακίες και να τρέχουν και όλοι ύστερα να το αναλύουν και να κρεμόμαστε όλοι απο τα χοντραρχιδια του και το χοντρο-υφος του (προς θεου δεν εχω προβλημα με την εννοια χοντρος συνΕΙρμικα οι λεξεις σχηματιζονται κατα το χοντρομαλακας: χοντρο-ετσι χοντρο-αλλιως) Πόσα δις πρέπει να δίνει το κράτος για μια εμφάνιση με ύφος και ιδέα - σεμνή και ταπεινη (τόσες μετακινήσεις και διαμονές χιλιαδων μπατσων - υπάλληλων κομμάτων, βουλής - δημοσιογράφων πόσο κοστίζει) για να ενημερωθούμε για το τίποτα για τις ληστείες μετά φόνων του κράτους και τον μηχανισμό πλουτισμού του μπιξε και του δειξε Και επιπλέον όλοι να βαριούνται τρελά!!! και να ξεξυπνανε μόνο από την περιέργεια θα καλύψει , δεν θα καλύψει.. ************************************************************ 60 βουλευτές της Ν.Δ. κάλεσε λέει ο Άλφα ( Μάνεσης) για να παρευρεθούν στην πρωινή εκπομπή του αλλά κανένας δεν δέχτηκε να πάει.... Προτείνω λοιπόν να τους σέρνουν με το ζόρι και να τους πηγαίνουν στα μμε στις δύσκολες καταστάσεις Δεν προσφέρουν που δεν προσφέρουν τίποτα στον τόπο. Ας τους χαρούμε σα θέαμα να αλλάζουν χρώμα και να προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα ************************************************************ "μην τα μπερδεύετε όλα" ειναι η απάντηση βουλευτή στην παρατήρηση : -για να δούμε πόσο θα αυξηθεί ο μισθός του μέσου Έλληνα και πόσο ο δικός σας- ************************************************************** Προτείνω να κάνουν ασπριδερό μακιγιάζ οι πολιτικοί πριν εμφανιστούν στην τιβι Ειναι προκλητικά μαύροι και δείχνει ο τρόπος και ο τόπος ενασχόλησης τους με τα κοινά ************************************************************** εχω ηδη απαντησει-θα επιληφθει η δικαιοσυνη -εγω - καταβαλεται καθε προσπαθεια- αναχρονιστικες αντιληψεις-εγω- εγω- διεθνης κριση- αλλα λογια ναγαπιομαστε- διεθνης κριση- δεν υπαρχει θεμα- καλυπτω- εγω -οτι ειναι ανθρωπινως δυνατον -καντε και καμμια θυσια για αυτο το κρατος- εγω κανω οτι μπορω-τα παντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...