27 Οκτ 2008

Λοιπον  αυτο το γραφτικο δεν το ειχα ποτε σα συνηθεια.

Προτιμούσα το ζωγραφισμα γιατι νομιζα αφελως οτι εκει μεσα μπορει καποιος να κρύβεται καλύτερα Στα γραφτά σα βόδι που ειμαι φανταζόμουν οτι γραφει ο καθενας αλήθεια  και μετα ολοι σε κοιτάνε περίεργα και εσυ πρέπει να απολογηθεις ή μαλλον να απολογείσαι σε καθε περίεργο βλεμμα . Και επειδη ως γνωστον  βαριέμαι γενικως.. . βαριέμαι και να απολογουμαι γενικότερα . Κυρίως δεν γουστάρω να απολογούμαι ποτέ.

Γιαυτο δεν εγραφα ποτε παρα μονο τα απαραιτητα  και αυτα χωρις επιτυχια γιατι παντα ηταν λιγο «καπως»και εβγαιναν εξω απο τον πρεποντα  σχεδιασμο και τα καθως πρεπει.

Αργοτερα με το μονο γραψιμο  που ασχοληθηκα ηταν η καταγραφη της λιστας για  τα ψωνια για σουπερ μαρκετ αλλα και αυτη η συγγραφη ως προς τη λειτουργικοτητα ηταν αποτυχημενη γιατι οταν εφτανα εκει (στο σουπερ εννοω) δεν ξεχωριζα τι εγραφα,ή απο την τσεπη μου παντα εβγαινε κανα αλλο χαρτακι με αλλα ψωνια αλλης μερας και πιο συχνα εβγαιναν μικρα μπαλακια χαρτομαζας αλλιωμενα απο το πλυσιμο

.(αυτο ειναι ενα μυστηριο που θα το ερευνησω αργοτερα οταν θα ασχοληθω και εγω με τον αποκρυφο και αθεατο κοσμο-τι γινονται τα σημειοματακια και γιατι δεν εμφανιζονται οταν πρεπει)

Γενικως απο παιδι για καποιο λογο που κι αυτον δεν τον θυμαμαι θεωρουσα ολους αυτους που γραφουν ψωνισμενους και επιλεον το γραψιμο κατι πολυ συνηθισμενο και κοινοτυπο αφου περιπου ολοι  γραφουν κατι ,τουλαχιστον ποιηση. Και εγω που το ηξερα οτι δεν ειμαι και οτι πιο νορμαλ  ειπα να μην παρω τετοιο ρισκο και να εκτεθω ανεπανορθωτα.

Ετσι οι σχεσεις μου με το γραψιμο ακυρωθηκαν πριν καν αρχισουν ή πριν καν δημιουργηθει η αναγκη για γραψιμο ή κατι τετοιο

Μεχρι που τον χειμωνα χρειαστηκε να γραψω κατι που παλι δεν θυμαμαι τι και γιατι και επαθα υπαρξιακο και πολιτισμικο σοκ: ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΩ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ!!! Τιποτα !παταγωδης αποτυχια! Και ασχολουμουν με τα πι σια απο το 2000!

ΩΧ λεω ! αλτσχαιμερ!  Ειμαι ενας υπανθρωπος ! δεν μπορω να κανω τα στοιχειωδη!

Να κανω ενα μπλοκ να λεω  τη σοβαρη μου αποψη και ετσι θα  μπει και σε λειτουργια η περιοχη της γραφης στον εγγεφαλο .

Ετσι εγινε αυτο εδω .....

Αλλα παλι διαπιστωνω οτι υπαρχει ακομα μια βλαβη ..

Κατι δεν παει καλα .... ορθογραφια ακομα να θυμηθω(μηπως δεν ηξερα ποτε και εγω νομιζα πως ηξερα?

Στο γραψιμο εχω τα ιδια προβληματα με τον προφορικο μου λογο

Γραφω κατι και ενδιαμεσα παραλειπω σκεψεις γιατι βαριεμαι να τις διατυπωσω γιατι ηδη τα εχω πει απο μεσα μου.

Οκ  δεν ειμαι για γραφτα . αλλα μηπως ειμαι και για ταλλα;

Σε ολα κατι λειπει

Πρεπει παλι να δω  πιο ειναι το σημειο του εγγεφαλου που υπολειτουργει και να πραξω αναλογα....

Δηλαδη τι πα να πει « θα πραξω αναλογα»;;;;;;

Ε δεν ξερω

λογια του μπλοκοαερα 

εχω συνηθισει και ετσι και δεν με πειραζει- αυτη ειναι η αληθεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...