13 Νοε 2008

ωχ !!! πασχει η αριστερα μου!!!!!

ειναι αυτο το καταραμενο μηχανημα που εκπεμπει και γω δεν ξερω τι... ηλεκτρομαγνητικα, ραδιοκυματα, ακτινες χ,ψ,α ετσι που καθομαι στραβα με την αριστερη μερια καταφατσα στο λαπτοπ. Ηδη νοιωθω να καιγονται το αριστερο μου βυζι και τα αριστερα μου αντερα. Παραληλλα εχω αριστερο πονοκεφαλο . Παει η αριστερα μου..... και φταιει η δεξια μου που ξερει να καλυπτεται και να προφυλασσεται. ΩΧ και παλι θα γινω μια αριστερα κατακαημενη και θ απομεινω μια εναπομεινασα δεξια Μπορει ομως και να μου βγει και σε καλο.. να αποκτησω σειρα ακινητων καμμια λιμνη και οτι αλλο προκυψει.... ή στην χειροτερη περιπτωση υφος σπουδαιο και αφ υψηλου αρα αξιοσεβαστο και να καταξιωθω σαν ατομο και γω. einai tyxaio nomizete poy ayti ti stigmi forao dyo deksies sagionares?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...