28 Φεβ 2009

θελω
να μου κρατας το χερι
και να  πηγαινομε μαζι

8 σχόλια:

anna είπε...

Πες μου πως είσαι εσύ???Έχω υψοφοβία, να πεθάνω επί τω πέος!!!!Καλά κούλουμα.

ps είπε...

να πεθανει κανεις επι τω πέος δεν ειναι κακα! Απεναντιας θα λεγα ειναι ιδανικος θανατος.
Στις φωτο δεν ειμαι εγω-αλλα θαθελα ναμαι.
Καλα να περνας!

anepidoti είπε...

μαζί για ανάποδες "πτήσεις"!
στις "κανονικές" μπορώ και μόνη μου...

Ανώνυμος είπε...

poly sosto!

aKanonisti είπε...

Θέλει παραπάνω τέχνη για να πέσεις κρατώντας το χέρι....
Ας αρχίσουμε πέφτοντας μόνοι...
χαχαχαχαχαχαχαχα

ps είπε...

λυσσαξατε με τα πεσιματα!
νΑ ΠΗΓΑΙΝΟΜΕ λεω.
αΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!
ΑΜΑΝ!
Οταν πιασομε πατο θα ανοιξομε αλεξιπτωτα!

TRIFYLLIS ANTONIOS είπε...

Εμένα πάντως μου θυμίζει την πορεία της τρυφρής μας Κυβέρνησης. Από πέος άσε καλύτερα.
Από Λευκάδα

ps είπε...

ειπα να γραψω κατι τρυφερο και βγαλατε ολοι τα απωθημενα σας!

Αντωνη γεια σου!
φιλια στην Λευκαδα και προσοχη ετσι που θαρχεσαι μην σου πεσει τιποτα στο κεφαλι.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...