11 Μαΐ 2008

δεν θέλω

Λοιπόν θα το ομολογήσω δημόσια στους 5 που περνάνε απο δω Ποτέ δεν μου άρεσε ο Καζαντζίδης ούτε κάποτε ούτε τώρα Μουπεφτε πολύ κλαψομουνης και κάτι τέτοια δεν τα αντέχω Και δεν με νοιάζει αν η φωνή του είναι μοναδική και πως τα λέει και τέτοια.. Δεν θέλω Δεν θέλω λέω Άλλωστε έχω ορκιστεί αφοσίωση σε άλλου είδους α

Και το παιδί δίπλα δεν πολυγουσταρει απ ότι το άκουσα να λέει Αλλά το έλεγε δημόσια και τον άκουγε κόσμος και ήταν κομψός στην έκφραση Έτσι γίνονται 2 τα θέμαta που συμφωνώ μαζί του Αυτό και η αίσθηση που έχει άμα κολυμπάει στη θάλασσα

13 σχόλια:

χαλαρουιτα είπε...

Έχω να κάνω δήλωση στους άλλους 4 που περναν (όπως λες) από εδώ! Σήμερα αφιέρωσα έναν Καζατζίδη στην Αδεσποτάκη! Ξέρετε τι απάντησε?

"-aytos o kazantzidis mou arese
(ton exo sindesei me poooli klapsa)
ayto itan lait kai oreo"

Άρα, κατά βάθος είσαι κρυφο-φαν του Καζατζίδη!

ps είπε...

katharma xalaroyita provokatora.!!!

ps είπε...

mou arese einai alithia.
etsi einai ta pragmata panta
kai nai kai oxi

χαλαρουιτα είπε...

Όου γιές! Και katharma kai provokatoras! Χιχιχι!

Μπατ... Γουάι?? Αλήθεια είπα...

ps είπε...

alithia
eipa ego pos eipes psemata?

χαλαρουιτα είπε...

Χαχαχα! Όχι, δεν το είπες!

Κατα βάθος περίμενα ότι θα σου άρεσε το συγκεκριμένο... Γι'αυτό και στο αφιέρωσα! ;-D

Στην έφερα!

ps είπε...

γιαυτο σε λεω προβοκατορα και καθαρμα
αλλα δεν αλλαζει η γενικη εικονα

χαλαρουιτα είπε...

Το κάθαρμα και ο κάφρος είναι τα αγαπημένα μου μπινελικάκια! Μόνο σε φίλους και αγαπημένους φατσουλίνους (??) τα λέω! Το προβοκάτορας ομολογώ ότι δεν το είχα στην λίστα μου... Αλλά πολύ μου αρέσει! Θα το υιοθετήσω!

ps είπε...

χεχε

ps είπε...

το καφρος ειναι καπως βιαιο

χαλαρουιτα είπε...

Εξαρτάται πάντα από τον τρόπο που το λές...

Δεν είναι απαραίτητ να πω την κολλητή μου κάφρο... Συνήθως την λέω καφρούλα!

Το σπάω λίγο δηλαδή!

ps είπε...

ενταξει ειναι αυτο
γλυκο και τρυφερο

χαλαρουιτα είπε...

Είναι, δεν είναι;;; Και αν κοιτάζεις με το βλέμα του κουταβιού εκείνη την ώρα... Ζάχαρη είναι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...