20 Μαΐ 2008

τα μεσα -εξω

εγώ -ένα κατ εξοχήν μη βίαιο άτομο ένοιωσα την ανάγκη να βγω από το αμάξι και να χαστουκίσω ένα κύριο (από αυτούς τους κυριλαρχιδηδες με το πολύ ύφος και ιδέα ) (μπορεί να ταν και τίποτα κυβερνητικος -κατι- κοντα σε υπουργείο ήταν) Ετσι μουρθε φλασια δεν μου κανε τίποτα μου τη βάρεσε -δεν μ άρεσε η φατσα του- τρελαίνομαι από το πολύ ύφος και υπεροψία (τους βλεπω και καθε μερα στην τηλεοραση με την κολοφατσα τους και το κολο υφος τους να λεει -ειστε ολοι ηλιθιοι-οτι γουταρω θα κανω εδω -ηλιθιοι(παλι) Ισως να ειμαι ψευδο-μηβιαιο ατομο σκεφτομαι και αν ηταν αλλιως η πορεια μου να γινομουν κουκουλοφορος να τα σπαω αλλα ποσο να κραταγε αυτο -μια στιγμη-δυο στιγμες-μετα θα μου περναγε .....ισως Δεν θα προλαβαινα να σπασω και πολλα. Αλλα ποτε δεν ξερεις Αν αυτη η αποστροφη προς τη βια η ανατριχιλα η μη ανοχη που νοιωθω μπορει να εχει και μια μεσα μερια.... και ναρθουν καμμια φορα τα μεσα εξω οπως ερχονται καμμια φορα τα πανω κατω ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...