11 Απρ 2011

Τρία διαφημιστικά με «ελληνίδες γιαγιάδες» κάνουν θραύση στις ΗΠΑ (videos)



Στις ΗΠΑ υπάρχει μία μάρκα γαλακτοκομικών, και όχι μόνο, με το ελληνοπρεπές όνομα Athenos. Τα δύο βασικά προϊόντα της (γιαούρτι και χούμους) προωθούνται ως αγνά, ελληνικά παραδοσιακά με αυθεντικές πρώτες ύλες (άλλωστε η Ελλάδα είναι φημισμένη για το… χούμους της) και, με βάση τη «μόδα» για την μεσογειακή διατροφή στο εξωτερικό, πάνε καλά. Η τελευταία καμπάνια της εταιρείας επιστρατεύει τις «ελληνίδες γιαγιάδες» που μπορεί να είναι παράξενες και γλωσσοκοπάνες αλλά εγκρίνουν τα προϊόντα. Δείτε τα απολαυστικά videos…
Oι δύο από τις τρεις πρωταγωνίστριες είναι οι γνωστές ηθοποιοί Ζωζώ Ζάρπα και Αλεξάνδρα Παντελάκη. «Μου φαίνεται τόσο αστείο!.. Έχω παίξει της Παναγιάς τα μάτια στο θέατρο και δεν περίμενα να γίνει τέτοιος χαμός με μια διαφήμιση!» δηλώνει στην «Εspresso» η Ζωζώ Ζάρπα. Η ηθοποιός σημειώνει «Αρνιόμουν πεισματικά να κάνω διαφήμιση, από θέση! Δεν μου αρέσει να πουλιέμαι ως προϊόν ή μαζί με το προϊόν! […] Στο συμβόλαιο έγραφε ότι η διαφήμιση θα παιχτεί μόνο στην Αμερική, οπότε είπα εντάξει, δεν θα γίνω ρεζίλι στην Ελλάδα! Δεν γλιτώνεις όμως από το Ιnternet».
Η Αλεξάνδρα Παντελάκη ανέφερε σχετικά ότι «η ιδέα ήρθε από τους Αμερικάνους. Επέλεξαν μια διαφημιστική στην Ελλάδα κι έγινε casting για το ποιες ηθοποιοί θα ενσαρκώσουν τις γιαγιάδες […] Δεν έχω καμία σχέση με την ηλικία της γιαγιάς στη διαφήμιση. Επειδή τους άρεσα όμως στο casting με επιλέξανε. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό που βλέπετε. Θα μπορούσε να είναι γιαγιά μου αυτή. Αυτό είναι το ενδιαφέρον. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί ήταν στην Αμερική. Εγώ έκανα γύρισμα 6:00 το πρωί σ'ένα λόφο στο Πόρτο Ράφτη παρέα με μια κατσίκα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...