30 Ιουν 2008

varioulitida kalokairinovradini

patatakia gia kalitera piksila ouf kai ouf zesti na pio nero i coka kola? na braxo? na paro kammia vitamini na paro tilefono na po ta idia giati den irthes? exo na kano kai ta diafora ta simerina kai ta ayriana exo kai mia artiriosklirosi ston eggefalo mia dysleitoyrgia an den ginei kai ayto tin vapsame se ti tha elpizome me ti tha trogomaste epileon bgazo kai to symperasma pereksigiemai me mia syggekrimeni fatsa epi 35xronia pos leme somatotypos etsi leme kai fatsotypos na prosexo den toys epilego moy tyxainei na min ksanaanakateyto me tetoio fatsotypo na min ksanaanakateyto me tetoio fatsotypo na min ksanaanakateyto me tetoio fatsotypo na min ksanaanakateyto me tetoio fatsotypo na min ksanaanakateyto me tetoio fatsotypo na min ksanaanakateyto me tetoio fatsotypo alla etsi einai oi sygeneies sourxontai katakefala den se rotane pao filia na paro tilefono na po ta idia pame arxise esy ti nea?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...