30 Ιουλ 2008

δυστυχως

Μου λέει το παιδί "όταν μου αρέσει κάποιος είναι δεδομένο πως θα ξεφτιλιστω θα τον χαλβαδιασω θα πω βλακείες και θα με κοροιδευουνε ολοι" "α χα" λέω " Η ξεφτίλα παιδί μου είναι ένα κληρονομικό χάρισμα Εγώ ξευτιλίζομαι μεχρι σημερα κατ εξακολούθηση σε όλα τα θέματα και τα σημάδια τα είχα από μικρή άκου αυτό ειναι χαρακτηριστικο: ήμουνα 13-14 και πήγαινα με μια φίλη μου σε ένα μαγαζί να πάρομε κάτι "δες με "της λέω στην είσοδο του μαγαζιού "παρακολουθα με να μαθαίνεις πως να φέρεσαι και πως πρέπει να κάνεις τις δουλειές σου!" και πάω να μπω στο μαγαζί εκεί σκοντάφτω στο σκαλάκι της εισόδου και βρίσκομαι στη μέση του μαγαζιού κουτρουβαλιαστή θυμάμαι πως ξεραθηκαμε στα γέλια παρα την ντροπή δεν θυμάμαι αν πήραμε αυτό που θέλαμε αν κάναμε τη δουλειά μας... ή φυγαμε αρον αρον........ αυτό που μου έχει μείνει είναι η ξεφτίλα Και όπως το σκέφτομαι με τον ίδιο τρόπο ξευτιλίζομαι μέχρι σήμερα σκοντάφτω στην είσοδο και μπαίνω κουτρουβαλιαστη στο θέμα ε και με τον ίδιο τρόπο βγαίνω και περνω μαζί και την ξεφτίλα μου... τέλος πάντων.....

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

νομίζω πως είναι ο ομορφότερος δρόμος...
και αυτός που οι περισσότεροι αποφεύγουμε, και τελικά αυτός που λείπει...
καλή σου μέρα...

ps είπε...

omorfoteros dromos einai ama synantas kai alloys koutroybaliastoys
allios asta.....
kali sou espera...

Ανώνυμος είπε...

Όμορφο λευκό αδέσποτο,
είμαστε πολοί(κουτρουβαλαστοί),
αλλά....είμαστε σκόρπιοι...
μη σε νοιάζει...
θα βγούμε πέρα...κι άς πονάει..
καλό σου βράδυ, και σ'ευχαριστώ...

ps είπε...

Αν ειμαστε πολλοι οι κουτρουβαλιαστοι
θαχει πλακα να βρεθουμε ολοι μαζι!
Φαντασου ομαδικες κουτρουβαλες και συγκρουσεις,πλακα θα χει!
Θα φωναζομε και "αερα πατερα" !
θα ναι το συνθημα!!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο, τέλειο...
και η κουτρουβαλιστή συνάντηση,
καί το σύνθημα....
πάλι καλό σου βράδυ, και όλα καλά...
( η μεγάλη των αδέσποτων σχολή,
με σύνθημα : ''αέρα-πατέρα'' ).

ps είπε...

ας το ανοιξομε λιγο
αςμην ειναι μονο "η μεγαλη των αδεσποτων σχολη"
εγω εχω αποτυχει σαν αδεσποτο και θαθελα να χωρεσω στη συναντηση.
Να το πουμε καπως αλλιως..


το συνθημα ομως ειναι το καταλληλο
και να μεινει ως εχει

Ανώνυμος είπε...

Μα αυτό είναι υο μεγάλο μας μυστικό!!,
διότι άν ειχες πετύχει σαν αδέσποτο, δεν θα ήσουν αδέσποτο...
λοιπόν...η επιτυχία μας ,είναι η αποτυχία μας...
όμως δεν το λέμε, και ούτε καυχιώμαστε...
οστόσο άν σκεφτείς κατι άλλο, ρίχτο...
καλό βράδυ...

ps είπε...

mmmmm
to blepo kapos allios
to adespoto exei ena tropo
drasis-apotelesmatos
teleios diaforetiko apo ti drasi -apotelesma toy mi adespotoy.

Ostoso merikes fores ferome sa adespoto eno den eimai.
Ara an eimai pseydoadespoto ta apotelesmata tis drasis moy pos xaraktirizontai?
Pseydoapotelesmata sta sosta dedomena?
i
sosta apotelesmata se lathos dedomena?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...