11 Οκτ 2010

Κυπριακό Προσκλητήριο Γάμου...


"
Μπορεί να μην μας έχουν καλέσει στο γάμο, όμως εμείς νιώσαμε την υποχρέωση να δημοσιοποιήσουμε το προσκλητήριο και το περιεχόμενό του.
Το ζευγάρι, αποφάσισε με έναν έξυπνο, αστείο και άκρως «κυπριακό» τρόπο, να ενημερώσει γνωστούς και φίλους για τον επικείμενο γάμο του.
Δείτε το προσκλητήριο...





ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Εγω η Λευτερου, που εκανα χιλιαδες μιλια να ρθω απο το Johannesburg, ανοιγω την ψυχη μου και σας λεω οτι μια μερα οπως πηγαινα με το BMW μου βολτα,συναντησα ενα κουκλο που τον ελεγαν Βασο. Αυτο ηταν! τρελλαθηκα!

Αφου του εκανα διαφορα βασανα καταλαβα οτι με αγαπα πολυ, κ επειδη τον αγαπω κ εγω, ειπα να δεσω τον γαιδαρο μου. Γι αυτο σας περιμενουμε ολους να μας δωσετε τις ευχες σας την Παρασκευη 8 οκτωβρη, στην καθολικη εκκλησια (Παναγια των Χαριτων)της Λευκωσιας, στις 6 το απογευμα.

Υστερα ολοι μαζι θα παμε στο Pavilion στις 8 να περασουμε την ωρα μας κ να γλεντησουμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...